Міжнародний день сім’ї.

Сім’я — це щастя, любов і удача,
Сім’я — це влітку поїздки на дачу.
Сім’я — це свято, сімейні дати,
Подарунки, покупки, приємні витрати.
Народження діток, перший крок, перший лепет,
Віра в найкраще, хвилювання і трепет.
Сім’я — дружна праця і вічні турботи,
Сім’я — це багато вдома роботи.
Сім’я — це складно.
Сім’я — це важливо.
Сім’я — це коли
Все на світі можливо.

Шановні друзі! Щорічно 15 травня в світі відзначають Міжнародний день сім’ї. Родина – найдорожче, що є у людини. Родина – це любов, підтримка, довіра, сила, щастя, радість та надія. Важко уявити життя без близької людини поруч, того, з ким можна ділити щасливі та сумні моменти. І не має значення, скільки людині років, де вона працює, який у неї статус чи положення… кожному хочеться ніжності та родинного тепла.